17 juni 2016

Een wolk van een kussen

De afgelopen tijd was het zo druk met bestellingen, dat ik nauwelijks toe kwam om wat eigen ideeën uit te werken. Hoewel ik nog steeds genoeg werk heb liggen, kon ik toch de verleiding even niet weerstaan een van mijn ideeën tussen alle bedrijvigheden door uit te werken. De stof hiervoor kwam deze week binnen, dus ben ik er gelijk enthousiast mee aan de slag gegaan.


Toen ik de stof met schaapjes tegenkwam, was ik gelijk verkocht. Zó lief. En dat ik er een wolk van zou gaan maken stond voor mij meteen al vast.


En omdat alleen toch maar alleen is, vond ik dat ik er nog een kussen bij moest maken en omdat wafelstof momenteel helemaal hip is, was de keuze gauw gemaakt.
Het blauwe kussen is misschien wel meer voor jongens, maar het witte kussen kan zeker ook voor meisjes.


De kussens zijn apart van elkaar leuk.


Maar samen ook!
 
 
Hoe dan ook: ik ben er helemaal mee in de wolken...!!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...