10 juli 2016

Babyblauw en babyroze

Vorige week hadden we babygroen, deze week dan babyblauw en babyroze. De groene set was een bestelling van 1 klant; de roze artikelen zijn voor diverse klanten en het blauwe artikel is een nieuw item in de webshop.
Daar ik de afgelopen maanden héél veel vliegtuigjes heb gehaakt, kwam dit idee me spontaan 'aanvliegen': een vliegtuigje in een lijstje.

 
De uitvoering is eigenlijk vrij simpel, maar het effect des te groter. Voor de achtergrond heb ik een wit met grijze sterretjes stof gebruikt en voor de ophanging een grijs geruit lint. Een leuk kraam- of babyshower cadeautje, dacht ik zo.
 
 
Een ander gehaakt artikel was een paar roze sandaaltjes. Speciaal door een klant besteld en o zo schattig.


Afgelopen weken heb ik ook weer regelmatig bestellingen gekregen voor letterkussens. Ze blijven ook té leuk als kraam cadeau. Zo ook deze letter E.


Schommelstoelkussens. Ik krijg er bijna wekelijks bestellingen voor. In de meest uiteenlopende kleuren. Wafelstof is momenteel heel erg hip en wordt veel besteld. Dit keer voor het eerst de roze variant en o, wat is die leuk geworden.

 
Helemaal leuk is het als je dan spontaan een foto van de (enthousiaste!!) klant ervan krijgt...!
 
 
Het is allemaal ook zó leuk om te maken!!
 
Ingrid

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer veel mooie spullen gemaakt. Leuk om dan een foto terug te krijgen van degene vor wie jij zo hard hebt gewerkt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margaret, het blijft ook té leuk om te doen en zolang mijn klanten er net zo blij van worden als ik, ga ik er graag mee door.

      Groetjes,

      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...