27 september 2016

Hup, Feijenoord!!

Nee, ik ga hier niet openlijk een voetbalclub promoten én aanmoedigen. Ik ben geen voetbalfan en heb dus ook geen favoriete club, maar het is natuurlijk wel leuk om aan iets mee te werken waar anderen dan weer fan van zijn.

 
Zo kwam een vriendin van mij pas met de vraag of ik misschien een speenkoord kon maken voor de baby van een Feijenoord fan. Het leek haar een leuk en origineel kraam cadeau. Uiteraard ging ik de uitdaging graag aan.
 
 
 
Het leuke van een speciaal gemaakt speenkoord is, dat je 'm heel persoonlijk kunt maken. Niet alleen door de kleuren (in dit geval van Feijenoord), maar ook door de naam van de baby erin te verwerken.
 
 
Het is nu natuurlijk nog even afwachten of Levi ook Feijenoord fan gaat worden, maar zijn ouders (en hun omgeving) laten in ieder geval niets aan het toeval over.
 
Ingrid

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...