30 oktober 2016

Hoera, het is een meisje!

De afgelopen twee weken heb ik aan bestellingen gewerkt voor de geboorte van een meisje. Twee meisjes, om precies te zijn. Twee geheel verschillende opdrachten, maar ook met een heel verschillend resultaat. De overeenkomst zat 'm dan ook in het feit dat ze voor meisjes zijn gemaakt die nog geboren moe(s)ten worden.

Het eerste meisje, Lynn, is vandaag geboren, dus kan ik de foto's nu zonder 'problemen' publiceren (ik wacht altijd de geboorte af voordat ik foto's van een bestelling met naam plaats om te voorkomen dat een naam via mij bekend gemaakt wordt. Op het net weet je het tenslotte nooit hoe en waar een bericht terecht komt).

 
De kleuren moesten het liefst roze, wit en grijs zijn. Dat was uiteraard helemaal geen probleem. De naam van de baby erop natuurlijk ook niet.

 
 
In dezelfde kleuren dan een bijpassend perensetje. Een grote en een kleine: een moeder-en-dochter setje dus.



Voor het tweede setje kreeg ik het verzoek een slinger te maken en een dromenvanger mét uil. Voor de slinger dit keer geen naam erop, maar de tekst 'It's a girl'. En dat dan in roze stofjes.



En omdat het geen hoofdletters zijn, is het natuurlijk wel zo mooi om de puntjes op de i te zetten. Letterlijk. In dit geval in de vorm van bloemetjes.

 

En dan tot slot de dromenvanger. Ik heb deze wel vaker gemaakt, maar omdat deze in de buurt van de slinger komt te hangen, heb ik er extra op gelet dat het roze en het wit overeenkomen.


Deze twee meiden zijn dus meer dan welkom!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...