21 oktober 2016

Peren goed

Het blijft toch altijd het allerleukst: op bestelling werken. Hoe leuk is het als een klant met ideeën komt die ik dan mag uitwerken. Zo ook kort geleden, toen ik benaderd werd om een (muziek)mobile met peertjes, wolkjes én een ster te maken. Plus twee losse peertjes en een wagenspanner. Alles bij elkaar een flinke klus, maar o, wat is het resultaat toch leuk geworden.


De trouwe lezer van mijn blog weet dat ik al vaker peertjes heb gemaakt. Niet echt nieuw dus, maar in combinatie met wolken en een ster dan weer wel.


Afgewerkt met houten én gehaakte kralen.

 
 
 
Tot slot dan ook nog een wagenspanner. Iets andere kleurstelling maar ook met peertjes én een wolkje.



 
En hoe leuk is het dan als de tevreden klant je later een foto stuurt.
 
 
Dit was dus een perengoede opdracht. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt.
 
Ingrid
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...