22 mei 2017

Feestbeesten

Dat klanten bij mij altijd zelf met ideeën mogen komen, is iets waarvan steeds meer gebruik gemaakt wordt. Dat hieruit vaak de leukste creaties ontstaan, heb ik al vaker gemeld. Ook vandaag heb ik weer aan een ontwerp gewerkt dat onder het motto 'durf te vragen' is ontstaan. En ook dit keer is het resultaat té leuk geworden.

 
De gehaakte wilde dieren had ik al bij eerdere ontwerpen gebruikt, maar nog niet allemaal bij elkaar. Eigenlijk wel een voor de hand liggende combinatie. De klant, die al eerder door mij een hangertje had laten maken, wilde de slinger hierbij passend hebben. Voor in de babykamer.
 
 
Het oudgroen is zowel de basis van het hangertje als van de slinger. Oker moest er absoluut in en de rest van de kleurtjes is een beetje ontstaan uit de kleuren van de dieren.
 
 
Een olifant en een leeuw mochten zeker niet ontbreken.
 
 
 
De panda en de vos zijn momenteel helemaal hip, dus die horen er natuurlijk ook bij.
 
 
Normaal doe ik aan de uiteinden van een slinger lusjes, maar omdat deze slinger aan een bedje of box vast gemaakt moet worden, heb ik aan beide kanten strikjes gemaakt.
 
 
Met deze beesten is het vanaf nu altijd feest.
 
Ingrid




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...