6 november 2017

Aan wal

Niets heerlijker dan op een handwerkbeurs (in dit geval de KreaDoe) struinen en me laten inspireren. Al een poos bedenk ik me, wat ik nog meer van de op dit moment zeer populaire wafelstoffen zou kunnen maken. En plons.... toen kwam ik op de beurs een idee tegen: een kussen in de vorm van een walvis. Uiteraard heb ik meteen het hiervoor benodigde patroon gekocht. Tja, en dan kriebelt het toch wel om er meteen aan te beginnen....!!


Nu zijn alle kleuren wafelstof wel leuk om het patroon mee uit te werken, maar ik ben -heel voor de hand liggend- met grijs begonnen.

 
Het gezicht heb ik van lichtblauw vilt gemaakt.
 
 
Zoals je ziet, voelt hij zich aan wal als een vis in het water. Leuk dus voor in een babykamer of als (kraam)cadeau. En de walvis is natuurlijk ook leuk als applicatie op kussens, slabben, dekentjes, slingers enz. enz. Dus wie weet zie je het hier nog wel een keer terug.
 
Ingrid


2 opmerkingen:

  1. Duidelijk een leuke (wal)vis in het water. Na deze komen er vast meer vissen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is altijd even afwachten of iets aanslaat of niet, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn om hier meer van te mogen maken en dan het liefst in verschillende kleurtjes.

      Groetjes,
      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...