7 februari 2018

In m'n nopjes

Moest ik pas nog over grenzen gaan om dé eenhoorn te 'omarmen', nu ben ik er dan toch wel echt heel blij mee. Het geeft nl. ineens weer heel veel nieuwe inspiratie en dat is iets waar ik dol op ben. Toegegeven, Valentijnsdag heeft hier dit keer ook een kleine bijdrage geleverd en wel in de vorm van een hartje. En o, wat ben ik in m'n nopjes. Zelfs zódanig dat ik ze gehaakt heb.


Roze nopjes in de vorm van een hartje. Op (of eigenlijk gewoon mee gehaakt) een wit opbergmandje. Voor de kleurtjes heb ik me laten inspireren door de eenhoorntjes slinger.

 
Ik heb het greepje cq ophanglusje in een vrolijk geel gehaakt en er voor de sier groene knoopjes op gezet (je ziet het niet, maar er zit op de achterkant van het lusje ook nog eenzelfde knoop). Zo krijgt het mandje nét wat meer pit en past zo ook nog eens extra mooi bij de slinger.
 
 
En zo ontstond er zomaar een heel lief en vrolijk setje.
 
 
Maar los van elkaar zijn ze vast ook erg leuk en bruikbaar, denk ik maar zo. En ook het mandje zal het in andere kleurtjes vast ook heel mooi doen. Maar dat is dan weer voor een andere keer.
 
Ingrid

2 opmerkingen:

  1. Ja, superleuk! Past idd goed bij de slinger :-) Mooi, mooi! Soms moet je eens over de grenzen gaan hé, ik ben nu ook begonnen aan een deken in kleurtjes die ik anders slaapverwekkend zou vinden, maar nu toch wel leuk begin te vinden. Benieuwd naar de mandjes/slingers/... die nog gaan volgen bij jou :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig is het herkenbaar….!! Een comfortzone is soms lekker (en) vertrouwd, maar de mooiste dingen ontstaan er toch nét buiten. Vaak is het zo (ik spreek uit ervaring) dat wanneer je eenmaal aan iets totaal anders gewend bent, je het zó gaat omarmen dat je het alleen maar mooier gaat vinden en ik denk maar zo, dat dat met jouw deken ook zo is?! Succes ermee.

      Groetjes,
      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...